eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :) › Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
  • Data: 2008-06-05 08:46:16
    Temat: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrng4f9db.kgm.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Hmm... Rozumiem, ze interpretujesz, ze skoro ustawodawca napisal kiedy
    > mozna to automatycznie w kazdym innym przypadku nie mozna? Tylko po co w
    > takim razie wyraznie napisano kiedy nie mozna uzywac tylnych? ;)

    Nie wiem dlaczego tylne napisał. Może dlatego, że widoczne jest ono z
    dalszej odległości /lepiej świeci/ i żeby nie wprowadzać w błąd jadącego za
    nim. Tylne pojedyńcze może wskazywać z daleka, że to nie pojazd
    wielośladowy. Przy mleku nie ma wyjścia niech jadący z tyłu myśli co chce
    aby cokolwiek zauważył. W starych kodeksach też to było. Ale taka
    ineterpretacja to moja radosna twórczość :)
    --
    Maluch