eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :) › Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    From: Jan Bartnik <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Date: Thu, 5 Jun 2008 10:13:24 +0200

    Dnia Thu, 05 Jun 2008 02:09:08 +0200, Tomasz Motyliński napisał(a):

    > Nie nogę się z tym zgodzić. Podaj mi proszę odległość maksymalną na jakiej
    > mogę już zjechać na lewy "do wyprzedzania". Albo proszę np. podać odległość
    > maksymalna między wyprzedzanymi pojazdami w kolumnie powyżej której muszę
    > już przed wyprzedzeniem następnego pojazdu wrócić na prawy pas. Nie ma,
    > prawda?

    A Ty podaj mi definicje "zawczasu" albo czas jego trwania w milisekundach.
    Przypominam, ze jest to czas znajdujacy sie pomiedzy wlaczeniem
    kierunkowskazu, przy manewrze wyprzedzania lub zmiany kierunku jazdy, a tym
    manewrem.

    PoRD przyjelo, ze kierowcy sa na tyle inteligentni, ze niektore pojecia
    abstrakcyjne lub niedomowienia dadza rade ogarnac. Sami zdecyduja jak dlugi
    ma byc "zawczas" i kiedy prawy pas jest wolny.

    Odnoszac sie tez do innych paragrafow - beda tez wiedzieli kiedy manewr
    wyprzedzania jest bezpieczny (nie potrzebuja do tego wzorow z
    uwzglednieniem warunkow na drodze, predkosci roznych pojazdow, odleglosci,
    krzywizny drogi itd.), kiedy droga poza terenem zabudowanym jest oswietlona
    i mozna wlaczyc "dlugie" (nie potrzebuja wyznaczonej minimalnej odleglosci
    miedzy latarniami, lumenów i innych pierdol)... bo mozna tez
    zinterpretowac, ze mozna caly czas jechac na dlugich (poza terenem zab.) i
    wylaczac je na ulamek sekundy jak sie przejezdza obok latarni :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik