    Subject: Re: Czy użycie słowa "PiSlamista" to mowa nienawiści?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 27 May 2020 11:13:05 +0200

    W dniu 27.05.2020 o 10:01, J.F. pisze:

    > W miare slusznie. Wiec jak piszesz "pislamista" to sugerujesz, ze osoba
    > maja pewne wlasciwosci, ktore maja ja ponizyc w opinii publicznej,

    Jak poniżyć? Przecież według sondaży to większość. Dlaczego miałoby ich
    poniżać?

    > czy
    > przeciez nie wmawiasz jeszcze zadnych wlasciwosci, wiec  lepszy bedzie
    > art o zniewadze.

    Oj uważaj - twierdzisz, że "pomówienie" o bezgraniczną wiarę w prezesa
    jest zniewagą?

    > Chcialem tylko zwrocic uwage, ze jesli napiszesz "Kowalski kradnie
    > rowery", to jest to przestepstwo, nawet jesli Kowalski naprawde kradnie
    > rowery.
    > Mozesz mi powiedziec w zaufaniu, ale nie publicznie.

    Ale to nie dotyczy funkcjonariuszy publicznych. A kulson z definicji
    takim jest. Zresztą kulson==policjant na mocy tweeta. Jak powiem o kimś
    publicznie że jest policjantem (i na dodatek jest), to gdzie tu
    zniesławienie? No chyba że oficjalnie policjant wstydzi się
    przynależności do swojej formacji:P

    > Kulsonow nie dotyczy.

    A no właśnie.

    > Czy ksiadz pelni funkcje publiczna ?

    Nie wydaje mnie sie, ale trzeba zobaczyć co w konkordacie namieszali.

    > ale czy nie zawiera jakis pejoratywnych elementow ?

    Jeśli ktoś się czuje obrażony to dla niego pewnie tak.

    > Elementane, ale czy w Twoich ustach rowniez, czy to co najmniej
    > usiłowanie ? :-)

    Usiłowanie czego - do policji nie zamierzam wstępować:)

    --
    Shrek