  • Data: 2010-08-12 19:25:28
    Temat: Re: Czy trzeba zglaszac baze do GIODO?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-08-2010 o 21:03:41 Jan Fasola <w...@g...pl>
    napisał(a):

    > chętnie poznam argumentację, bo nie mogę się zgodzić z takim
    > stwierdzeniem.
    > zwłaszcza, że z hostingodawcą podpisujesz umowę powierzenia i większość
    > problemów pozostaje na jego głowie. oczywiście, np. w sytuacji gdy musisz
    > usunąć czyjeś dane, hostingodawca nie jest w stanie usunąć ich z kopii
    > zapasowej - ale to nie jest specyfika hostingu...
    > pozdrawiam
    > jarek

    Odnośnie shared-hostingu głowy teraz nie dam, bo interesowałem się tematem
    jakieś dwa lata temu i nie odtworzę argumentacji. Możliwe że w tym punkcie
    napisałem głupotę i porządny provider załatwia sprawę.
    Tyle że porządny provider kosztuje, co powoduje że drobnica albo będzie
    działać
    nielegalnie, ale zbankrutuje - a tak się dobrobytu nie buduje.

    --
    Tomek