  • Data: 2010-08-12 20:34:04
    Temat: Re: Czy trzeba zglaszac baze do GIODO?
    Od: "Jan Fasola" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Odno=C5=9Bnie shared-hostingu g=C5=82owy teraz nie dam, bo interesowa=C5=
    > =82em si=C4=99 tematem
    > jakie=C5=9B dwa lata temu i nie odtworz=C4=99 argumentacji. Mo=C5=BCliwe=
    > =C5=BCe w tym punkcie
    > napisa=C5=82em g=C5=82upot=C4=99 i porz=C4=85dny provider za=C5=82atwia =
    > spraw=C4=99.
    > Tyle =C5=BCe porz=C4=85dny provider kosztuje, co powoduje =C5=BCe drobni=
    > ca albo b=C4=99dzie =
    >
    > dzia=C5=82a=C4=87
    > nielegalnie, ale zbankrutuje - a tak si=C4=99 dobrobytu nie buduje.

    Nie wiem jak kształtują się ceny, ale zgadzam się, że niektórzy w firmach
    hostingowych, w ogóle nie wiedzieli o co chodzi, gdy im mówiłem o umowie
    powierzenia. Niestety, trzeba było wybrać innego dostawcę (Ci więksi mają
    temat w zasadzie opanowany, ale niektórzy mniejsi dostawcy też do wymogów dają
    się przekonać).
    Czy różnice w cenie hostingu są naprawdę tak duże żeby nie opłaciło się dać
    zarobić tym rzetelniejszym?
    Osobiście mam odczucie, że jeżeli ktoś podejdzie poważniej do wymogów
    nakładanych przez ustawę, to do realizacji umowy też się bardziej przyłoży...
    Ale może się mylę...
    pozdrawiam
    jarek