  • Data: 2006-02-22 18:57:25
    Temat: Re: Czy trzeba przechodzic przez przejscie dla pieszych ?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radoslaw Korzeniewski wrote:
    > Przecinek pomiędzy "zabudowanym" a "na" jest koniunkcją
    [...]
    > Jakoś trudno mi tłumaczyć:
    > "Na obszarze zabudowanym _lub_ na drodze dwujezdniowej lub po której

    A to podkreślone lub (za przecinek będący jakoby koniunkcją) jest dalej
    koniunkcją, czy już może alternatywą?

    Zresztą czepiłeś się jednego słowa (dalej uważam że bezpodstawnie). Jak
    chcesz przekonywać, że moja interpretacja jest błędna, to ustosunkuj się
    proszę do całego listu, a nie tylko do pierwszej linijki punktu 1.