  • Data: 2008-04-05 14:11:45
    Temat: Re: Czy torrent jest legalny?
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Any User napisał:

    > Nie, ale mniej ludzi miałoby pirackie kopie. I to już jest jakiś sukces.

    To jest zaden sukces. P2P znaczaco oslabilo wplywy przestepczosci
    zorganizowanej, ktora zajmowala sie produkcja i dystyrybucja pirackiego
    softu.

    JA tam woel wiec, zeby bylo P2P niz kolejna fala wspomagania
    zorganizowanej porzestepczosci przez rzesze nastolatkow, ktore nie moga
    sciagnac najnowszej plyty ulubionego zespolu, to kupia ja za 10 zlotych
    od mafii.

    > Tak więc, jak widać, mamy w przypadku tego strzelania sytuację dokładnie
    > odwrotną, niż w przypadku piractwa, gdyż to Tybetańczycy działają tu
    > bezprawnie.

    Wsumie jakby sie uprzec, to hitler wysylal zydkow przez komin takze w
    imieniu prawa, a ci co sie buntowali to dzialali wbrew prawa (bezprawnie).