  • Data: 2008-04-03 07:09:14
    Temat: Re: Czy torrent jest legalny?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Apr 2008 15:01:29 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Marginalne?

    Kiedyś czytałem jakieś raporty IFPI czy jakoś tak... Choć to były stare
    raporty.

    > Oczywiście masz jakieś wsparcie w postaci dokładnych i bezstronnych
    > danych statystycznych?

    Znaczy co? Jak RIAA stwierdzi że większość plików przesyłanych
    przez p2p to piractwo to już się nie liczy? Myślisz że oni
    tak hobbystycznie tępią p2p - dla zasady? Bo ja myślę że robią
    to dla kasy i to sporej - a to poważny argument za tym żeby
    uznać że problem piractwa istnieje (oczywiście p2p to tylko część
    - ale skoro piszą p2p to 60% ruchu internetowego to nikt mi
    nie powie że używa się tego do przesyłania sobie dystrybucji
    Linuksa).

    > Na stos bezbożników!

    Zawsze i wszędzie. W czasach przed p2p używało się ftp i jakoś
    to wszystko działało - a przynajmniej było wiadomo kto
    i co przesyła.

    Pozdrawiam,
    Henry