    From: "franio" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to naruszenie dóbr osobistych?
    Date: Sat, 12 Nov 2011 20:02:31 +0100

    news:j9l3jc$t87$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "franio" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Trudno powiedzieć, bo nie wiemy w jakiej części jest parwdziwy oarz jakimi
    > czyniący je dysponuje dowodami.

    Komizna sytuacja bo Franio nic nie budowal tylko jego Żona właśnie :-)
    Ta którą ponoć Franio buje.
    A pozostałe zarzuty nawet gdyby odnieść je do Żony frania to też są
    nieprawdziwe.
    Jedyne czego można się uczepić to garaż, który faktycznie wszedł
    kilkaziesięt centymetrów w działkę sąsiada - przynajmiej tak to teraz
    geodeta stwierdził ale jednym z powodów tego może być t że to wlśnie
    naruszający dobra ten garaż budował i przesunał g w stosunku do projeku
    pomimo wyznaczenia przez geodetę, który budynek wytyczył i do dziennika się
    wpisal.

    > Racyej kluczowe

    > Pod cywilne na pewno, ale możnaby pokombinować z nieuczciwą konkurencją
    > albo pomówieniem - a to juz są przestępstwa.
    Pomówienie mi się podoba ..... ale czy prokuraor tym się zajmie?
    Czy pomoże udowodnić kto jest autorem wpisu?

    > Wydrukować. Zapisać do pdf-u. Zapisać na jakimś trwałym nośniku stronę.

    Zrobione

    > Ustalić administratora i poprosić go o zarchiwizowanie.

    A sie nie wystraszy administrator?

    > Oczywiście wybrać dostępne metody, a nie wszystko na raz.

    OK