  • Data: 2011-11-19 18:42:20
    Temat: Re: Czy to naruszenie dóbr osobistych?
    Od: Proste Prawo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lis, 15:08, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >   Wydawało mi się ze w przeszłości ktoś wspominał o wersji
    > z notariuszem.

    No i to jest chyba najlepsze rozwiązanie. Notariusz stwierdzi w
    protokole (akcie notarialnym), że stawił się Franio celem sporządzenia
    protokołu z przebiegu zdarzenia polegającego na otwarciu w Internecie
    strony internetowej o adresie http://cośtam.pl/showtrhead.php?id=111.
    Wydruk strony może być załącznikiem do protokołu.

    Widziałem taki protokół. W załącznikach 3 strony. Koszt brutto 275,00

    podzr