    From: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to legalne
    Date: Thu, 19 Dec 2002 02:50:56 +0100

    Użytkownik "Kris" <c...@p...com> napisał w wiadomości
    news:atr7ta$5hh$1@foka.acn.pl...
    > Nie chciałem obrażać ale drażni mnie gdy się mówi, że z NIˇ nie można
    > wygrać.

    No niby wygrywają osoby które idą 'pod prąd', wbrew ogólnym opiniom. Ale
    niekoniecznie w tym przypadku.

    > 1/ na reklamację odpowiedzieli po 3 miesi?cach (negatywnie) chociaż z
    > REGULAMINU wynika, że powinno to skutkować uznaniem roszczenia.

    To już inna sprawa. Nie tylko z regulaminu, ale z Prawa Telekomunikacyjnego.
    Jest 14 dni po których muszą albo odpowiedzieć, albo uprzedzić o
    przedłużeniu (w sumie max. miesiąc). Choćbyś napisał jakieś bzdury, muszą
    odpowiedzieć, choćby standardowym szablonem jaki stosują wszystkie polskie
    telekomy.

    (ciach reszta)

    Powyższe zmienia postać rzeczy. Proponuję przenieść się z problemem na
    pl.misc.telefonia, opisując _krótko_ to co pisałeś na początku (że problem z
    dialerem, wszyscy wiedzą tam o co chodzi) i skupić się na tym, co przed
    chwilą napisałeś. Oczywiście jeśli masz albo dowód nadania reklamacji albo
    podbitą reklamacje osobiście zaniesioną do BOK-u.

    Bo to że w tym przypadku TP jest na przegranej pozycji, to jedno, a co
    zrobić - tam Ci prędzej powiedzą. Ja na początek wysłałbym pismo, że "w
    związku z brakiem odpowiedzi w ustawowym terminie (...) [tu powołać
    ustawę/artykuł] " itd, bo z zasady lepiej unikać sądów jeśli nie jest to
    absolutnie konieczne. Ale na pmt powinieneś dowiedzieć się szczegółów.

    pozdrawiam