    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to legalne?
    Date: Sun, 16 Sep 2007 17:04:29 +0200

    Użytkownik "Michał Kordulewski" <u...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:fchjeo$8c6$1@news.ds.pg.gda.pl...
    > To bardzo subiektywna ocena, więc nie będę z nią polemizował...

    To podstawa nauk politycznych. Ja jestem ten rocznik, co to przymusowo
    przerabiał nawet na uczelni technicznej. Teraz już tego podobno nie ma - a
    szkoda.

    > Niektórzy jednak dość dobrze widzą problem polskiego piekiełka - czemu
    > jest słaba gospodarka i przez to obywatele, za to sfera budżetowa
    > paradoksalnie wciąż rośnie:
    > http://wojciech-popiela.blog.onet.pl/2,ID252556826,R
    S1,index.html

    Bzdury. Budżet jakoś trzeba zamknąć. Kwestia podatków, to tylko kwestia
    tego, w jaki sposób podzielimy koszty budżetu. Jeśli wprowadzimy ulgę dla
    dzieci, to po prostu jest to samo, co wprowadzenie podatku od ich
    nieposiadania.