  • Data: 2007-08-23 10:08:51
    Temat: Re: Czy to jest wyłudzenie i jaki na to paragraf?
    Od: Krzys <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest, ale co z tego jak nie potrafisz wykazać jej treści.

    Przepraszam ale wydaje mi się, że udowodnienie jest oczywiste.
    Napisałem na początku, że przedstawiłem ofertę składającą się z 5
    etapów. Po wykonaniu Etapu I dostałem zapłatę za ten etap zgodnie z
    moją ofertą, następnie po wykonaniu Etapu II dostałem pieniądze za ten
    etap zgonie z ofertą, problem zaczął się przy etapie III, który
    opiewał na największą kwotę. Więc moim zdaniem fakt uregulowania
    zapłaty za dwa poprzednie etapy świadczy o tym, że oferta, którą
    wysłałem była moimi warunkami, które klient zaakceptował. Czy się
    mylę?

    Krzys