  • Data: 2007-05-25 14:13:43
    Temat: Re: Czy to jest możliwe...??
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 May 2007 15:52:18 +0200, Henry (k) napisał(a):

    > Aż chciało by się powiedzieć że to selekcja naturalna ;-) Przerzuć się
    > na fajkę - zdrowsze i bezpieczniejsze :-)

    No to ci chyba nigdy popiół z fajki nie wypadł na wyboju :).

    A co do wypadania ognia, jak się pali to się ryzykuje że trzeba
    będzie chwilę pocierpieć, zanim się człowiek zatrzyma w najbliższym
    możliwie bezpiecznym miejscu i spokojnie uratuje pożar w gaciach.

    A co do wyższości papierosa nad komórką, mając papierosa w ręce
    można mieć obie ręce na kierownicy, zmieniać biegi itd... i co jakiś czas
    dostarczyć niezbędną dawkę dymu do ust. Przy komórce się nie da ... tzn
    da się, ale uchwyt nie ten, no i komórkę lepiej się słyszy kiedy ma się
    ją przy uchu (zakładam brak słuchawek/zestawów głośnomówiących).

    p. m.