  • Data: 2007-05-25 16:09:54
    Temat: Re: Czy to jest możliwe...??
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 May 2007 17:37:45 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Tylko prawda jest taka, że rozprasza nie trzymanie telefonu, bo ja i tak
    > prowadzę jedną ręką w 90% czasu.... Rozprasza rozmowa i myślenie intensywne
    > nad omawianą sprawą.... A wybieranie numeru? Toż to praktycznie
    > zabójstwo... Więc nie wiem czemu akurat z zestawem można a bez nie skoro
    > nie to przeszkadza....

    Po pierwsze mało było rzeczowych badań - wprawdzie Szwedzi udowodnili już w
    2003, że rozmowa przez telefon i zestaw opóźnia tak samo czas reakcji, ale
    jakoś do ustawodawców to nie dotarło (mimo że potem Japończycy to
    potwierdzili).
    A po drugie - łatwiej wyłapywać tych z telefonem w łapie niż takich co
    to nie wiadomo czy gadają do zestawu słuchawkowego, czy też sobie nucą pod
    nosem. Wprawdzie prowadzi to takich absurdów jak zatrzymanie przez policję
    gości z Argentyny bodajże, którzy "gadali" przez plastikowe atrapy bo
    chcieli zaszpanować dziewczynom. Czy też wlepianie mandatów tym co tylko
    chcieli sprawdzić która godzina "na komórce". No ale widok telefonu przy
    uchu to jednak jest jakiś "konkretny" powód do zatrzymania. Więc to się
    dało uchwalić.

    Pozdrawiam,
    Henry