  • Data: 2007-05-25 15:44:19
    Temat: Re: Czy to jest możliwe...??
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 May 2007 16:12:26 +0200, szerszen napisał(a):

    > sie ci tak tylko wydaje, no chyba ze o tych samych pozytywach mwisz co np
    > wypicie browara

    Nikotyna wspomaga produkcję dopaminy, a ta usprawnia koordynację i napięcie
    mięśni. Widziałeś kiedyś kogoś kto by miał problemy z chodzeniem po
    wypaleniu kilku papierosów?

    > dziwne ze wg prawa tylko rozmowa z telefonem przy uchu powoduje
    > zagrozenie, ale np z bt sluchawka na uchu albo zestawem glosnomowiacym,
    > czy wrecz rozmowa z pasazerem juz nie ;)
    > nie dostrzegasz tu jakiegos absurdu?

    Szczerze to jestem w ogóle przeciw rozmowom przez telefon w samochodzie.
    Co by o sobie nie myśleć to ludzie (a szczególnie faceci) słabo sobie radzą
    z robieniem kilku rzeczy na raz (naukowcy twierdzą że rozmowa przez telefon
    opóźnia reakcję na bodźce wzrokowe nawet o 1 sekundę).

    Pozdrawiam,
    Henry