    Date: Tue, 14 May 2013 20:37:46 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?

    W dniu 14.05.2013 18:26, Michoo pisze:

    > Widzieliśmy ten sam film? Facet kozaczy

    Nie wiem co kozaczy. Jest podpity spasiony misiek, który nie wygląda ani
    nie zachowuje się groźnie, wręcz ledwie się rusza. Pod wpływem alkoholu
    wyłazi z auta łamiąc procedury porządkowe (oh, straszne przestępstwo!) i
    rzuca kilka durnych wieśniackich hasełek o swojej ważności. Nikogo nie
    obraża, nie atakuje.

    >więc postanowili go zrewidować

    Nic na ten temat nie ma w dialogach. Są za to wredne odzywki, kopanie po
    nogach, popychanie i obsceniczne gesty w okolicach jego odbytu. Na co on
    się oburza i prosi, żeby go nie popychać.

    > naćpany a to z bronią i z nerwów świruje). Facet nie wykonuje poleceń,
    > grozi funkcjonariuszowi ("żebyś problemów nie miał"),

    No straszna groźba. To nawet ja z moją nerwicą nie czułbym się
    zagrożony, a co dopiero funkcjonariusz na służbie.

    Gdyby mu jeszcze groził, że mu wpierdoli, albo dopadnie go gdzieś ciemną
    nocą... A on mu grozi ,,problemami'' jak można rozumieć, uważa się za
    Ważniaka...

    >ewidentnie
    > prowokuje, nadal nie wykonuje poleceń, a gdy funkcjonariusz próbuje go
    > ustawić atakuje po czym wygląda na to, że zbiera się, żeby mu pierdolnąć.

    Jasne, tak się zbierał, że policmajster spokojnym ruchem z pół minuty
    usiłował wyplątać gaz z kieszeni dresiarskiej bluzy, a potem z
    satysfakcją popsikał stojącego i usiłującego oswoić skaczącego mu między
    uszami kangura misiaczka.

    > Ponieważ nie wykonywał poleceń i był agresywny

    Jasne, bardzo agresywny... Tak też komentowała Telewizja Wykształciuchów
    potem... Ciekawe jak byście skomentowali zachowanie kiboli, skoro ten
    potulny misiaczek nakręcony tylko trochę na Jestem Ważny jest ,,bardzo
    agresywny''.

    >został "uspokojony" gazem
    > (krótkim psiknięciem zauważ)

    jasne, gazem, który zaczął działać dopiero później-później. On był
    spokojny cały czas.

    >i potraktowany tak jak cały czas zgrywał

    Jasne, bo nogi mają być pod kątem takim, w jaki wkopie je z wściekłością
    Pan Policjant.

    > Siedziałby w samochodzie i nie kozaczył to by się nim specjalnie nie
    > zajęli.

    No i co z tego? Był podpity, może niezbyt rozgarnięty... Złamał zasadę
    porządkową, której świadomość zresztą w społeczeństwie jest skrajnie
    niska, bo nie dość, że porządkowa, to przed zmianami w PoRD było całkiem
    odwrotnie i był wręcz nakaz wysiadania ZTCW.

    > Pijaczek nie chciał się ustawić do przeszukania. Facet miał mieć nogi
    > SZEROKO i się OPIERAĆ o maskę

    Kolejny przepis porządkowy, który poszkodowany pewnie miał znać, bo
    nieznajomość prawa nie jest wytłumaczeniem, ale rany boskie, można
    wytłumaczyć a nie kopać po kostkach bezbronnego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek