  • Data: 2010-10-07 17:02:10
    Temat: Re: Czy to jest SPAM?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4cad65fb$0$22808$65785112@news.neostrada.pl Tapatik
    <t...@b...spamu> pisze:

    > No właśnie. Skoro nikt mnie jeszcze nie zdążył zapytać, to znaczy, że nie
    > wyraziłem zgody. Moja zgoda nie może być domniemana (artykuł 4 ustawy,
    > którą mi podesłałeś).
    Zapytanie o zgodę jest dopuszczalne.
    Poza tym zgoda może być wyrażona poprzez akceptację regulaminu serwisu, w
    którym zakładasz konto.
    Możesz także stale wysyłać posty pod wszystkie adresy mailowe na które
    natrafisz, że wyrażasz zgodę na nadsyłanie materiałów. Tylko czy to nie
    będzie spam? :))

    --
    Jotte