  • Data: 2012-03-14 13:50:12
    Temat: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjm17j2.1qua.proteus@pl-test.org...
    > On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A imię Twoje legion że o sobie mówisz w liczbie mnogiej?

    > Sam se poszukaj. :>
    Nie ma innych. Udowodnij, że jest inaczej - sprawdzam.

    Napisałem ci, że mam w chacie książkę na temat, który niby chciałeś. Nawet
    nie spytałeś o tytuł. Gówno wiesz i gówne chcesz wiedzieć. Tacy jak ty
    niczego sie nigdy nie nauczą, bo nie chcą. Zawsze będą dymani, przez innych,
    którym się chce. Może do tego potrzebne ci są regulację? Co by "wyrównać
    szanse" :DDDD

    M.