eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy tak można?Re: Czy tak można?
  • Data: 2010-07-01 15:49:09
    Temat: Re: Czy tak można?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 01-07-2010 14:39, darek638 pisze:
    > Witam.
    > Jest sobie małe stoisko w pasażu marketu. Jakieś tam pirdółki zegarki
    > (najdroższy jaki widziałem był za ok. 100zł) i inne świecidełka. I na
    > gablocie napis: prosimy o przemyślane zakupy bo zwrotów nie przyjmujemy
    > (nie dosłownie ale w tym sensie). I teraz najważniejsze. Jako podstawa
    > widnieje czarno na białym: *USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o
    > szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej **Dz.U. *Nr 141, poz.
    > 1176 z późniejszymi zmianami. **
    > Zajrzałem do tej ustawy (wprawdzie pobieżnie) ale nic mi się w oczy nie
    > rzuciło co by to potwierdzało. Przeoczyłem coś czy też sprzedawca nie
    > wie na co się powołuje.

    Jeżeli nie jest to sprzedaż na odległość (a nie jest), ani poza siedzibą
    przedsiębiorcy (też nie jest), to ustawa pozwala odstąpić konsumentowi
    od umowy ("dokonać zwrotu") tylko w przypadku niezgodności towaru z
    umową, czyli najczęściej jego wady. Jeżeli towar jest w porządku, a
    konsument chce zwrócić towar, "bo mu się odwidziało", to faktycznie ta
    ustawa (ani żadna inna) nie zobowiązuje sprzedającego do uwzględnienia
    takiej prośby.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1