  • Data: 2006-06-05 08:41:09
    Temat: Re: Czy strace znizki OC?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Misiek" <m...@w...pl> napisał:

    >Nabywca sciagnie sobie kase z polisy poprzedniego ubezpieczyciela
    >którym jest PZU.
    Jaki 'nabywca' ? To ty kupiłeś, więc to ty jesteś nabywcą kupionego
    samochodu. Oczywiście to poszkodowany (zakładam, że ty, nabywca byłeś
    winnym kolizji) otrzyma zwrot z naprawę z PZU.
    Kupując samochód przejąłeś go wraz z polisą i masz prawo ją
    wypowiedzieć w ciągu 30 dni od daty zakupu. W innym przypadku będzie
    obowiązywała do dnia jej wygaśnięcia (z możliwością automatycznego
    przedłużenia i obowiązku zapłaty za nią).

    >samochody ubezpieczalem w UNIQUA i mam tam 60% znizek a samochód
    >który kupilem bede wlasnie tam ubezpieczal.
    Ale dopiero po wygaśnięciu umowy z PZU i jej wcześniejszym
    wypowiedzeniu.

    >Czy strace jakies znizki ?
    Nie wydaje mi się.

    >Czy musze mojemu zakladowi przedstawiac informacje o tej wlasnie kolizji?
    Nie znam takiego obowiązku. Mogą przed zawarciem nowej umowy dać do
    podpisu jakieś oświadczenie za okres pomiedzy jednym, a drugim
    ubezpieczeniem.

    --
    Artur Golański