  • Data: 2007-12-16 15:27:54
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Moze odmowic z uzasadnionej przyczyny.

    Własne widzimisię, plecak, fotografowanie czy kolczyk w nosie nie są
    uzasadnioną przyczyną. Uzasadnioną przyczyną może być np. brak towaru,
    awaria kasy czy brak środków płatniczych klienta.

    > Nie ma to jednak zadnego zwiazku z Art.193KK i pojeciem osoby uprawnionej.

    Ma.

    > Natomiast Ty masz psi obowiazek opuscic teren na zadanie osoby uprawnionej.

    Nie.

    > Pozniej mozesz dzwonic na policje.

    Ja zaczynam dzwonić już wtedy, jak mi się jakiś cieć twojego pokroju
    zbytnio narzuca.

    > Przeczytaj jeszcze raz akapit, na ktory odpowiadasz:)

    Sam przeczytaj. Właściciel nieruchomości a osoba prowadząca działalność
    to mogą (i z reguły są) dwie różne osoby.

    > P.S.
    > Koncze juz dyskusje, bo nie zamierzam sie z wami taplac w brodziku
    > intelektualnym.

    No cóż, skoro nie umiesz pływać, to musisz, biedaku, się taplać w
    brodziku...

    > A takich pieniaczy splawialem kilku dziennie. Lacznie z wannabe
    > prawnikami:)

    No. I byłeś na Księżycu.