  • Data: 2007-12-17 00:39:58
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    news:fk421v$80g$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale co ma do tego jakiś testament?

    > A gdzie masz w konstytucji że matka z dzieckiem jest równiejsza od
    > reszty przy zajmowaniu miejsca w autobusie? Albo coś o SWK?

    Doczytaj do zapisow w ktorych kostytucja wypowiada sie o ochronie zycia,
    oraz o pomocy w wychowaniu dzieci.
    Sadzisz, ze konstytucja bedzie miec 5 mln zapiswo dotyczacych kazdej sprawy?
    Zrozum konstytucja jest nadrzedna, zadne prawo nie moze byc w sprzecznosci z
    prawem zapisanym w konstytucji. Pozniej sa konkretne prawa rozpisane na
    twoje matki z dziecmi.
    Czy mam jasniej?