    From: "Barbara" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy słusznie odmówiono mi wydania dokumentacji medycznej?
    Date: Mon, 17 Sep 2007 23:34:06 +0200

    > Przychodnia nie może Ci wydać oryginałów dokumentacji medycznej, albowiem
    > jest zobowiązana do jej przechowywania. Na potrzeby rozliczeń z NFZ oraz
    > ewentualnej kontroli Izby Lekarskiej. Może i powinna Ci udostępnić wgląd
    do
    > tej do dokumentacji oraz wydać jej kserokopię. Ale za kserokopię trzeba
    > zapłacić.

    Jaka ustawa (czy rozporządzenie) w takim razie nakazuje bezwzględne
    przechowywanie oryginałów dokumentacji w jednej tylko placówce NFZ, bo z
    ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr
    91, poz. 408) to nie wynika?
    Jak wobec tego mają się do tego nakazu punkty ustawy, którą zacytowałam?