  • Data: 2017-12-03 16:46:53
    Temat: Re: Czy sklep może pobierać prowizję za płatność kartą ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-12-17 o 09:31, Kris pisze:

    > Firma od terminali która by faktycznie takie kary naliczała sprzedawcom może zwijać
    interes
    > Konkurencja chętnie swoje terminale do sklepu wstawi

    Boję się, że nie do końca masz rację. Oczywiście konkurencja
    konkurencją, ale kto będzie pchał się do sklepu, gdzie są problemy. Po
    za tym ja osobiście unikam sklepów z takimi dziwnymi obostrzeniami,
    bowiem z mojego doświadczenia wynika, że właśnie w takich
    "cwaniackich"firmach są i inne problemy. Jakiś lewy towar, marna obsługa
    posprzedażowa itp.