  • Data: 2011-04-19 18:29:16
    Temat: Re: Czy sklep moze ograniczyć ilośc towaru
    Od: goldi <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Kwi, 13:39, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Zasadniczo nie.

    > Ja towar le y na p ce z cen - bierzesz go, zawierasz w ten spos b
    > publicznie z o on ofert i towar jest de facto Tw j. Teraz tylko
    > powstaje roszczenie sklepu o zap at .

    A z jakiego przepisu wynika zakaz wprowadzania takich ograniczeń ?
    Zasadą jest swoboda umów. Skoro złożono ofertę sprzedaży np. 3 kg
    cukru, to tylko w odniesieniu do tych 3 kg oferta może zostać
    przyjęta. Zatem większa ilość towaru nie staje się własnością
    kupującego i nie powstaje roszczenie sprzedawcy o zapłatę.