  • Data: 2008-06-25 15:18:29
    Temat: Re: Czy reklamówki są zabronione?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > A czemu w zabite drzewa? Można w zabitą makulaturę.

    A makulatura się z bożego cudu wzięła ? :)

    > A poza tym:
    > a) drzewo można zasadzić nowe i urośnie (chyba że przeszkodzi mu stos

    hmm... nie wiem ile rośnie przeciętne drzewo i ile rozkłada się
    przeciętna reklamówka i jak się mają te czasy do siebie, więc tu nie
    zabieram głosu :)

    > walających się worków foliowych)
    > b) papier się rozłoży szybko

    no fakt, ale patrząc na ilość petów wszędzie w około (cholerni palacze)
    to papier też wcale się szybko nie "biodegraduje". Ja jestem jednak za
    foliami szybko rozkładającymi się. Nie ruszamy drzewek i znika to to
    równie szybko jak papier.

    Ogólnie w całej tej historii wkurza mnie to że większość sklepów
    traktuje to jako okazje do oszczędności a nie ekologi.

    Ostatnio w moim sklepiku osiedlowym (w Olsztynie przy starówce, może
    ktoś zna? Była Warmianka :) ) znikły torebki foliowe. Ja się pytam
    czemu, to sprzedawczyni mówi mi że chcą być ekologiczni. Więc pytam się
    czy dostanę inne torby, papierowe albo coś, a oni nie, ale sprzedają
    torby foliowe za 60 gr. Pytam się więc znowu czy są biodegradowalne, a
    pani sprzedawczynie - nie, ale są trwalsze (czyt. rozkładają się kolejne
    100 lat dłużej)...

    ech... w polsce to większość sklepów jest ekonomiczna a nie ekologiczna :D