  • Data: 2008-06-25 19:07:01
    Temat: Re: Czy reklamówki są zabronione?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Orka w <news:g3u391$sr6$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > E tam, ja nie mówię o tygodniowych zakupach, bo wtedy biorę ze sobą większe
    > torby czy skrzynkę. Mówię o zakupach codziennych, w drodze z pracy, kiedy
    > kupuję karton mleka a nie zgrzewkę :)

    Zakupy typu bułki i drożdżówki co rano o 6 robi teściowa i to jest jej
    problem w czym to przyniesie, a w zamian zięć robi ciężkie zakupy
    tygodniowe. W ten sposób odpada problem porwanych reklamówek przez kartonik
    mleka, a teściowa może zasuwać po zakupy z nieużywaną "darmową"
    biodegradowalną codziennie, choć i tak ją zawsze widuję z 10 letnią torbą
    zakupową ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]