  • Data: 2006-12-11 22:59:40
    Temat: Re: Czy prawo to tez dowód ?
    Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a):

    > No a jak sobie wyobrazasz tą sytuacje z drugiej strony ? Zaczynasz
    > wyprzedzac jakis samochod, a ten nagle robi zjazd do osi jezdni ? Przy
    > takim załozeniu, ze mu wolno, to wszyscy musieliby wyprzedzac drugą
    > stroną jezdni (pod prąd) - na wszelki wypadek, bo wyprzedzany ma prawo
    > jechac zygzakiem ?!
    >
    > A co z jezdniami bez rysunku pasów ? Tam nie dałoby się w ogóle
    > wyprzedzać.

    Mogę powiedzieć jak ja jeżdżę - otóż jak widzę że ktoś przede mną
    jedzie zygzakiem (albo robi cokolwiek czego nie rozumiem) to staram się
    go nie wyprzedzać. I dzięki temu "niesłusznemu" podejściu np nie mam na
    sumienia trupa pewnej blondi na rowerze, która półtora roku temu właśnie
    sobie postanowiła skręcić w lewo tuż przed moją maską. Ja wiem że wg Was
    nie byłaby to moja wina. Ale jakoś by mnie to najprawdopodobniej nie
    pocieszyło.

    Adam