    From: "Bartek" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy polska to normalny kraj .... ?
    Date: Fri, 21 Jul 2006 23:52:49 +0200

    > Chciałbym się podzielić taką refleksją.

    Ja przeczytawszy ten post, mam taka refleksje ze musisz byc łysy wyjatkowo
    poj..any, zeby mając wyrok w zawiasach za jazdę pod wplywem, zrobic to
    ponownie z samochodem.
    Mam nadzieje ze wyrok ci odwieszą i pojdziesz siedziec, bo jak nie, to
    ciagle bedziesz zagrozeniem dla mnie i moich dzieci. Ja tez jestem
    uzytkownikiem drogi i jako kierowca, i jako rowerzysta i jako pieszy i nie
    chce sobie wyobrazac co by sie moglo stac gdyby taki bałwan jak ty na cyku
    ufny w swoje umiejetnosci 'jezdzieckie', bo przeciez 3 piwa to nic, wjechal
    kiedys we mnie albo w kogos z mojej rodziny.

    Jesli cie nie wsadzą albo kiedy juz wyjdziesz, to z uwagi na główną teze
    twojej wypowiedzi mówiącą ze Polska to poroniony kraj, wyjedz sobie do
    Holandii albo gdzie tam chcesz. Im dalej, tym lepiej.