eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Czy policja może ukarać na podstawie wskazań swojego prędkościomierza?Re: Czy policja może ukarać na podstawie wskazań swojego prędkościomierza?
  • Data: 2003-05-25 06:39:34
    Temat: Re: Czy policja może ukarać na podstawie wskazań swojego prędkościomierza?
    Od: "Kowal_z_P" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, jak to jest u nas, ale w UE predokościomierze mogą zawyżać, jeśli
    dobrze pamiętam, 10% + 4km/h. Innymi słowy, jeśli jechałeś 90 to licznik
    może wkazywać max. 113km/h. Jeśli to przekroczenie prędkości nie było duże,
    to można się na podobny polski przepis połować (jeśli istnieje, a myśle że
    tak, bo prawie wzystkie zawyżają - chodzi o bezpieczeństwo). Pamiętaj
    jeszcze o wysokim błędzie pomiarowym, ale to już dziłą w dwie strony:)
    Pozdro
    Kowal_z_P