  • Data: 2006-03-05 20:51:42
    Temat: Re: Czy podać ojca dziecka?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Asia_28 wrote:
    > Witam,
    > mam problem, jestem w 6 miesiącu ciąży. Ojciec mojego dziecka (nie jesteśmy
    > razem) dziwnie się zachowuje - straszy mnie, że zabierze mi dziecko. Nie wiem co

    Dlaczego? Zwariował?

    > robić - czy fakt, że nie podam Go jako ojca dziecka coś zmieni? Jestem osobą

    Nie będziesz mogła się domagać alimentów. A z kolei on nie będzie mógł
    zażądać praw do opieki - bo bez Twojej zgody nie będzie w stanie
    zainicjować procedury ustalenia ojcostwa.

    Jeśli nie potrzebujesz alimentów ani tego faceta - nie podawaj go jako
    ojca i tyle. Tylko jeśli faktycznie jakiś szurnięty, to uważaj, żeby
    potem nie próbował nękania itepe.