    From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy płatność kartą od kwoty X jest zgodna z prawem?
    Date: Fri, 22 Jan 2010 09:50:57 +0100
    <6...@t...brudna.chmurka.net> <hj9d86$1gn$2@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <hj9lag$12c$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <hjabsc$qo7$3@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <hjaogq$eag$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <hjbns9$46u$3@inews.gazeta.pl>

    > W BPH przyjmują takie zgłoszenia i skutecznie działają
    Ale ten BPH to jest jakiś malutki lokalny baneczek z klientami skromnej
    ilości sklepów, skoro tak wiele dużych sieci handlowych i małych sklepików
    stosuje ogranicznia, czyli nie mają wspólnych klientów z BPH, albo jednak
    BPH jest większym bankiem, ale może tym sklepom tam, gdzie...., jak
    wszystkie pozostałe banki, tylko ty odnosisz inne wrażenie.