  • Data: 2010-01-22 20:43:32
    Temat: Re: Czy płatność kartą od kwoty X jest zgodna z prawem?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ty znasz każdą umowę którą podpisał jakiś sklep z siecią karcianą
    > "w każdym detalu" z *GWARANCJĄ* że nie ma niej czegoś co pozwala
    > sklepowi na minimalną kwotę akceptowanej transakcji?
    > Ja w sieciach karcianych nie pracuję wiec tych umów nie znam.

    Ja też nie pracuję, ale widziałem kilka takich umów i w znanych mi
    wypadkach są tam kary umowne - nie małę - za takie bezpodstawne odmowy
    akceptacji kart.

    > Nie zamierzam opierdalać sklepów za swoje "tylko domysły" o tym co
    > w tych umowach jest. Za egzekwowanie umów handlowych "typowo nie w pełni
    > jawnych" niech się biorą strony tych umów. Operatorzy kart nie działają
    > za darmo wiec niech zarobią na swoją prowizję *uczciwie*.

    Jeszcze raz podkreślam, że konsument ma umowę z bankiem i to do banku
    powinien keirować ewentualne pretensje, a nie doo sklepu. A już na pewno
    nie do kasjerki, któa wykonuje tam tylko swoje obowiązki i nic od niej nie
    zależy. Ja, jedyne o co pytam przy odmowie akceptacji, to czy wynika z
    problemu technicznego, czy kwoty minimalnej.