    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy oszustwa się sumują?
    Date: Sat, 29 Nov 2008 07:04:06 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 28.11.2008 Herald <h...@o...eu> napisał/a:

    > Oprócz wpłąt od "kupujących" doliczyć można kilka odszkodowań za %
    > uszczerbku na zdrowiu z kilku TU :)

    Niech poszkodowani dadzą znać TU o swoich podejrzeniach :)

    > Dosyć niezła sumka się uzbiera :)

    Ale też pierwotna teza Tristana nie będzie słuszna bo takie dodatkowe
    okoliczności będą zawsze - przecież delikwent będzie się starał nie
    spłacić długu a fakt złamania nogi nie będzie tu żadnym
    usprawiedliwieniem. Zresztą bardziej dyskutuję z nazwaniem tego "kradzieżą
    doskonałą" bo jakoś łamanie nogi mi się w to nie wpisuje, a schematów
    wyrolowania kogoś żerując na uwarunkowaniach psychicznych można podawać na
    pęczki.

    --
    Marcin