  • Data: 2008-11-29 16:39:49
    Temat: Re: Czy oszustwa sięsumują?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 28 listopad 2008 23:37
    (autor s...@m...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5...@n...onet.pl>):

    > I ten fakt jest furtką, którą wykorzystują różnej maści oszuści.

    Możliwe. Ale taka forma jest właściwa.

    > Jest droższa o kilka zł, a co do wygody to nie widzę różnicy.

    Kilka jak kilka.

    > Jesli listonosz zastanie kogoś w domu, to paczkę pobraniową może odebrać
    > kazdy z domowników, którego poinformujesz i zostawisz mu gotówkę.

    słowo-klucz: gotówka. Trzeba po nią zapierdzielać do bankomatu. Ta
    przestarzała forma płatności niesie same kłopoty.

    > Jesli listonosz nie zastanie nikogo w domu to czy to będzie paczka
    > pobraniowa czy zwykła - do skrzynki jej nie upchnie,

    mój upycha, jak zamawiam do domu. Większe rzeczy zamawiam do pracy i
    sekretarka odbiera. Można jej zostawiać kasę, ale trzeba wtedy latać do
    bankomata.

    --
    Tristan