  • Data: 2009-10-28 05:44:53
    Temat: Re: Czy organizator wyjazdu ma prawo...
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wbrew pozorom jest to odpowiedz. Mieszkasz w Malopolsce wiec podlegasz z
    > racji zamieszkania jakies przychodni rejonowej. Zapisujesz sie wiec do
    > przychodni - w kwestionariuszu podajesz z jakiego zrodla wynika twoje
    > ubezpiecznie. Rejestrujesz dziecko nie pokazujac karte czipowa ale [o ile
    > zazadaja ] legitymacje ubezpieczeniowa czy  co tam masz i tyle. Ja mam to
    > przecwiczone na wlasnej skorze ale w konfiguracji odwrotnej. Nie posiadajac
    > karty czipowej -bo jestem z innego wojewodztwa- dostawalam sie do lekarza na
> [...]

    Nie, to nie jest odpowiedź na "zadany temat".

    Pytałam czy organizator wyjazdu ma prawo oczekiwać, że dam mu poświadczenie od
    lekarza. I tylko odpowiedź na to pytanie jest odpowiedzią na temat. Nie
    przypominam sobie, abym pytała, jak pójść po to poświadczenie do rejonowej
    przychodni (ale możliwe, że ja się mylę, a Ty wiesz lepiej o co pytałam)

    Ale i tak podziwiam Twoje niezmącone przekonanie, że odpowiadasz na temat.

    Nie jestem pracownikiem, nie mogę sobie podbić legitymacji ubezpieczeniowej "w
    zakładzie" na miejscu. A każde rozwiazanie, które wiąże się z koniecznością
    wyjazdu na Śląsk, jest dla mnie w tej chwili nieprzydatne. Dlatego, jeżeli
    chcesz coś jeszcze napisać, skup się, proszę, na meritum, a nie na swoim
    odwrotnym przypadku.

    Monika