    From: ant <a...@n...tld>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ogladanie filmów z internetu jest nielegalne?
    Date: Thu, 12 Mar 2009 19:26:52 +0100

    .Artur. wrote:
    > podaj link, to zobaczymy

    Przypuszczam się, że chodzi o serwisy w stylu
    www.kinomaniak.info lub www.eonline.pl

    Oba prezentują tylko linki do filmów fizycznie umieszczonych
    na serwerach www.Youtube.com, www.Megavideo.com i www.wisevid.com.
    Oglądanie powoduje oczywiście "cacheowanie" tychże w odpowiednim
    katalogu tymczasowym. Megawideo ma ograniczenie czasowe dla
    niezarejestrowanych userów, które po około 60 minutach wymusza
    przerwę w oglądaniu filmu na około 50 minut (po IP). Reklam
    raczej żadnych (oprócz tych na stronie) nie ma (w trakcie filmu).

    W sumie ciekawi mnie też, jak mocne nerwy muszą mieć prowadzący
    strony kinomaniak.info lub eonline.pl, czy może fakt prezentowania
    samych linków powoduje, że są "kryci".