eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy odwoływać się ponownie od wezwania do zapłaty MPK?Re: Czy odwoływać się ponownie od wezwania do zapłaty MPK?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Dżery" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy odwoływać się ponownie od wezwania do zapłaty MPK?
    Date: Sun, 7 Nov 2010 19:27:21 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <ib6uip$4r$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ib1ai9$9bu$1@inews.gazeta.pl> <ib2tgt$mll$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1289158041 155 172.20.26.236 (7 Nov 2010 19:27:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Nov 2010 19:27:21 +0000 (UTC)
    X-User: dzery19
    X-Forwarded-For: 194.54.18.196
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:658356
    [ ukryj nagłówki ]

    Palik <p...@T...pl> napisał(a):

    >
    > Nowy system opłat za MPK we Wrocławiu uważam za oszukańczy i celowo
    > nastawiony na okradanie klienta...........

    Wdrażanie tego systemu to porażka. Dość przypomnieć problemy z przedłużaniem
    ulgi studenckiej na kartach/legitymacjach. Kiedy wreszcie po zamieszaniu
    odpuścili studentom konieczność przedłużania ulgi po podbiciu legitymacji to
    okazało się, że moja dziewczyna i tak musiała to zrobić, bo coś z jej
    legitymacją nie działa (prawie przez to została spisana przez kanara, który
    na szczęście nie bardzo wiedział, co ma robić). Jako rozwiązanie kazali jej
    wozić ze sobą... wydruk z automatu potwierdzający przedłużenie biletu (!)
    Niestety niekompetencja kontrolerów i obsługi to standard, nowoczesne
    technologie ich chyba przerastają. Nie wspominam już o takich drobiazgach jak
    niedziałające lub źle działające automaty, problemy z płaceniem kartą, jak i
    samym systemem płatności przez komórkę (niedochodzące przelewy doładowujące
    konto).
    Na twoim miejscu poszedłbym na skargę do Miejskiego Rzecznika Konsumentów i
    podrzucił temat prasie, oni lubią takie historie.

    Pozdrawiam


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1