    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 16 Aug 2019 03:12:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czy nie ma bata na niezamówione telefony?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 12:00:32 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Mowisz ze ktos ją zmusił do tej roboty siłą?

    Call center? Robota jak robota. Ich zadaniem jest omówić jak najwięcej klientów a na
    prezentacjach kolejni prezentują

    > BTW do mnie dzwonia przewaznie oszusci (jakies dziwne inwestycje z
    > jakimis jeszcze dziwniejszymi zabezpieczeniami) wiec trudno o rownie
    > wielką pobłazliwośc.

    Tam oszuści od razu. W różne rzeczy ludzie inwestują, rożne rodzaje inwestycji są dla
    ludzi dostępne
    Nie jesteś zainteresowany to dziękujesz za rozmowę. Jesteś zainteresowany to
    dopytujesz szczegóły czy umawiasz się na spotkanie

    Twoim tokiem mydlenia to wszelkie telesprzedaże jako oszustów traktować, tych co
    termomixy czy inne odkurzacze w domach na prezentacjach sprzedać próbują itp
    Ostatnio kilka tel miałem z pytaniem czy jakaś szkodę komunikacyjną miałem bo jeśli
    tak to oni ew spróbują uzyskać większe odszkodowanie
    Albo z pytaniem czy mam kredyt we frankach bo jeśli tak to podejmą się w moim imieniu
    prowadzenia sprawy sadowej przeciw bankowi
    Anie z jednego ani z drugiego nie miałem potrzeby korzystać ale gdybym akurat taką
    potrzebę miał to nie wodze specjalnie nic złego w tym ze swoje usługi mi proponują.
    Ot wykorzystują jeden z kanałów(telefon) do pozyskania klienta