  • Data: 2007-08-10 08:55:56
    Temat: Re: Czy należy mi się odprawa od pracodawcy?
    Od: Bankowy <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w <news:f9h89k$rv4$1@news.onet.pl:>
    Liwiusz napisał(a)

    > To nie oznacza, że każde rozwiązanie umowy przez pracodawcę
    > uprawnia
    > do odprawy. Przypuszczam, że nie ma w opisywanej w wątku
    > sytuacji likwidacji stanowiska pracy, a jedynie zwolnienie
    > pracownika, który nie spełnił oczekiwań pracodawcy.

    Dodam jeszcze jedno: w firmie na stanowisku takim jak moje było nas
    dwóch. Ostatnio jednak nasz oddział podupadł i roboty nie było dużo.
    Nawet dla jednego zbyt malo, ale utrzymywanych bylo dwoch. Podejrzewam,
    ze ten moj powod to tylko pretekst do tego, zeby zmniejszyc liczbe
    stanowisk. /ale to tylko przypuszczenia moje/
    Czy jesli nie bedzie rekrutacji na moje miejsce, to mozna traktowac to
    jako redukcje etatow? czy musza byc jeszcze inne wymogi spelnione?

    --
    pzdr
    Bankowy