  • Data: 2013-04-08 21:45:58
    Temat: Re: Czy nakaz zapłaty dotyczy spadkobierców?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoją drogą, "dowód rzeczowy" na błędy procedury. Znaczy przepisu.

    Jest dla mnie rzeczą niepojętą, że w sytuacji gdy byle urząd ma dostęp do
    bazy PESEL sąd po prostu nakazu zapłaty nie wysytła na adres zameldowania.
    Zresztą rónież nie potrafię pojąć czemu numeru PESEL nie umieszcza się w
    wyroku. Rozumiem, że takich mozliwości w chwili tworzenia kps nie było, no
    ale to chyba nie problem wprowadzić taką kosmetykę.

    > Może dla porządku - już nie o dług (nie "tę samą sprawę" co przeciw
    > dłużnikowi) lecz wyłącznie o spłatę stwierdzonego długu.

    Nie, no jeśli nie ma nakazu zapłaty, to pozew o zapłąte jest na miejscu.
    Nie chce mi się rozkminiać ustawy, ale w ogóle się zastanawiam, czy można w
    postępowaniu nakazowym coś takiego przeforsować bez ustalenia kompletu
    spadkobierców.

    > Pytanie co dłużnik zostawił w spadku i co możliwi spadkobiercy
    > postanowili.

    Szklana kula jedynie pozostaje.