  • Data: 2013-04-10 07:57:45
    Temat: Re: Czy nakaz zapłaty dotyczy spadkobierców?
    Od: "rumcajs" <o...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <
    > A w jakiej formie dostałeś informację o śmierci dłużnika? Dodam, że w
    > tym kraju nie będziesz miał pewności, dokąd nie staniesz nad jego
    > stygnącymi zwłokami - no tak, masz ten problem, że nie będziesz
    > wiedział, czy to właściwe zwłoki ;-)
    > "Mój" komornik też mnie raczył informacjami od rodziny dłużnika o tym,
    > że ten bidulek wyjechał gdzieś na wschód, tam zaginął i chyba nie żyje :->

    Krewny dłużnika przysłał mi skan Aktu zgonu. Oczywiscie nie jestem w stanie
    tego sprawdzić. W kazdym razie nie tak łatwo. A komornik ma wolę i
    możliwości do sprawdzenia stanu faktycznego (miejsca pobytu, rachunku
    bankowego, PITa w Urzędzie Skarbowym, Pesela) ?
    Czy komornik sam może dopominać się spłaty długu od spadkobierców? Czy
    raczej umywa ręce i czeka na nowy nakaz zapłaty (wydany przez sąd) w którym
    są nazwiska spadkobierców?