    From: "--" <d...@t...kj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy muszę płacić długi żony?
    Date: Sat, 8 Mar 2008 12:33:27 +0100

    Użytkownik "em" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:8154664d-5171-4eb0-a73f-bc4e5ce2033f@h25g2000hs
    f.googlegroups.com...

    > zacznę od tego że rozdzielność majątkową uzyskuje sie przez złożenie
    > właściwego wniosku w sądzie po dokonaniu opłaty koło 1000 zeta.o
    > rozdzielność majątkową może wystąpić jeden ze współmałżonków nie
    > pytając o zgode drugiego.
    > druga strona zostanie zawezwana przez sąd na sprawę orzekającą o
    > rozdzielności.
    > odnosze jednak wrażenie,że nie lęk o współodpowiedzialność za długi
    > rozrzutnej żony ci chodzi!
    > myśle że jesteś jednym z tych typków co ciężko harują, zarabiają
    > kosmiczne dwa koła i nie mogą zrozumieć na co te babsko przehulało
> [...]

    Twój post utwierdził mnie w przekonaniu że kobiety znacznie później
    dojrzewają emocjonalnie niż mężczyźni, niektórym nawet w ogóle nie jest to
    pisane (oczywiście nie odnoszę tego do całości płci żeńskiej). Ty więc jak
    widać albo jeszcze nie dojrzałaś albo w ogóle tego nie doczekasz. Spróbuj
    przejść się na siłownię, może pobiegać, pójść na basen czy pojeździć na
    rowerze, akurat pogoda zaczyna sprzyjać. Dobrym sposobem na Twoje problemy
    byłoby też znalezienie przyjaciółki, która, podobnie jak Ty przeżyła, lub
    nadal przeżywa nieudane małżeństwo. Nie traktuj mojej wypowiedzi jako atak
    na Twoją osobę, ja po prostu staram się zrozumieć motywy jakimi kierowałaś
    się udzielając tej wypowiedzi (czego Ty nie potrafiłaś zrobić czytając mój
    problem) oraz powody nienawiści jaką żywisz do mężczyzn i wcale nie mam do
    Ciebie żalu.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia.