  • Data: 2007-12-10 06:18:48
    Temat: Re: Czy mozna zrobic cos cwaniaczkom sprzedajacym na allegro?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Gru, 02:12, "rezist.com" <r...@s...us> wrote:
    > dlaczego pomawiasz firme o oszustwo? :)

    Oni sami siebie pomawiaja, choc nieswiadomie, na opisie wlasnych
    aukcji :>

    > potrafisz przeprowadzic dowod oraz wykazac to w taki sposob
    > aby sad to lyknal?

    Wedlug mnie, w wiekszosci przypadkow wystarczy sam opis aukcji. Jezeli
    to za malo,
    za pomoca ekspertyzy wykonanej przez certyfikowany zaklad pomiarowy
    mozna to udowodnic
    bez problemu.

    > wlasnie oskarzyles na grupie. przepraszam, pomowiles :>

    Dawno temu jeden z takich "przedsiebiorcow" straszyl mnie adwokatem,
    poki co jaj wystarczylo
    tylko na straszenie ;)

    > musisz wykazac ze oni Cie oszukali. zauwaz ze pisza o "DO 30%".
    > 0.1% to tez do 30% :)

    Ale przedstawiaja wyniki pomiarow i podaja liczy kilowatogodzin,
    rzekomo zaoszczedzonych.
    Poza tym wpieraja kupujacemu, ze kompensujac energie bierna zaplaci
    mniejszy rachunek,
    co jest wciskaniem kitu w zywe oczy :>

    > jaja sobie robisz? :)

    A w przypadku wygrania sprawy, jezeli allegro dalej bedzie pozwalalo
    na wystawianie takiego czegos,
    rowniez nie bedzie mozna im nic zrobic?

    > swoja droga, trzeba byc samobojca...http://allegro.pl/item276742246_plazmowe
    _wybielanie_zebow_z_usa_hit_s...

    Ludzie wszystko kupia jezeli sie ich odpowiednio zmanipuluje...
    Ja jestem takim gatunkiem frajera, ktoremu nie jest obojetne jak kogos
    robia w balona,
    zwlaszcza ze dotyczy to mojej zawodowej dzialki.
    Moze glupi jestem i powinienem dac sobie spokoj? Poki co jakos nie
    moge...

    Pzdr.
    L.