  • Data: 2007-12-10 08:37:12
    Temat: Re: Czy mozna zrobic cos cwaniaczkom sprzedajacym na allegro?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Gru, 08:10, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Oszustwo mamy wtedy gdy ktoś zrobi coś takiego w rzeczywistym zamiarze,
    > czyli, że ten ktos wie, że to nie działa a próbuje ludziom wciskać kit.

    Czyli, generalnie, musi sie w jakis sposob przyznac, ze zdaje sobie
    sprawe z tego ze to nie dziala?

    Czy wymiana maili z takim osobnikiem, w ktorych podaje sie mu fakty a
    on sie wykreca ale generalnie
    widac, ze wie o co chodzi, ma jakakolwiek wartosc dowodowa?

    > Niby wszystko się zgadza, tylko teraz wróć do pytania poprzednika i
    > pomyśl, że masz coś takiego udowodnić. To co Ty proponujesz to
    > udowodnienie, że cos nie działa. To co będzie trzeba udowodnić, to czyjeś
    > złe intencje a z tym zawsze jest sporo kłopotu.

    Czyli innymi slowy mowiac, moge sprzedawac np. cudowna energetyzujaca
    drewniana deske,
    ktora umieszczona na scianie pokoju sprawi ze mieszkancy beda zdrowi i
    pelni humoru?
    I nikt mi nie jest w stanie nic zrobic, mimo ze to ewidentny kit, a ja
    jestem przekonany
    ze moja deska dziala?

    > Nie mniej jak chcesz im krwi napsuć to zawiadomienie złożyć możesz, ale
    > jak to się skończy to trudno przewidzieć.

    Jak widze to nie bedzie chyba takie proste :/

    Pzdr.
    L.