  • Data: 2008-05-12 21:02:21
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 May 2008, Aman wrote:
    [...do Maddy...]

    > ale po co ta bulwersacja...

    Popatrz na to inaczej: rzucasz argumentem "bo ja mam prawnika".
    Po czym rzucasz kolejnym argumentem, który jest zupełnie od czapy i do
    tego sprzeczny z prawem (każdy, kto *zarobi* na transakcji *musi*
    wystawić rachunek na żądanie kupującego, bez względu na to, czy prowadzi
    DG w rozumieniu przepisów o prowadzeniu DG - to jest "DG w rozumieniu
    Ordynacji Podatkowej").
    No to mamy sobie myśleć o Twojej współpracy z prawnikiem? :)

    pzdr, Gotfryd