eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)? › Re: Czy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)?
  • Data: 2006-04-04 22:46:50
    Temat: Re: Czy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    astoja wrote:

    > Teoretycznie Andrzeju od razu moglabym Ci zalozyc sprawe za samo to że
    > podszedbys do mnie i sie usmiechnal.

    MegaROTFL

    > Co do calowania po rekach to zapomnij.

    A ty zapomnij o nieobsługiwaniu "bo tak mi się podoba".

    > Znam przypadek, lekarz kleptoman chodzi po markecie i kradnie, ochrona za
    > nim lazi i zawsze pod koniec wizyty trzeba mu wszystko zabierac.
    > I co z nim??
    > Czy nasze prawo ma odpowiedz na ta zagadke?

    Jeśli spokojnie wchodzi i spokojnie pakuje towar do koszyka i idzie do
    kasy - nie możesz mu tego zabronić. Oczywiście jeśli przyłapiesz go na
    próbie wyniesienia "fantów" - możesz go zatrzymać i bezzwłocznie
    przekazać policji.

    > Albo inna sytuacja klient niepelnosprawny umyslowo, wpada do sklepu lapie
    > gazety i je drze (autentycznie), policja nic mu nie moze zrobic.

    To IMHO podpada pod zakłócanie spokoju. Zkazać go nie skażą, z uwagi na
    chorobę, ale może skierują na leczenie.

    > Jedyne wyjscie nie wpuszczac go do sklepu.
    > Ale ma pieniadze, moze cos kupic, czyli klient!!!

    Póki zachowuje się spokojnie i nie demoluje sklepu - nie masz podstaw do
    nie obsłużenia danego KLIENTA.

    To nie film Barei, gdzie Wielki Pan Kierownik miał tablicę z podobiznami
    osób "niepożądanych".