eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem? › Re: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
    Date: Sun, 25 Jun 2006 11:36:54 +0200

    > przeciez wiesz ze jestem niedorozinieta umyslowo.

    wiem

    > Bo mnie sie wydaje, ze zaworem bezpieczenstwa jest fakt ze w USA wiekosc
    > wyrokow jest wydawana bez udzialu sedziego i przez lawnikow, zreszta
    > wybieranych i filtrowanych wczesniej przez obie strony sporu.

    u nas sklad sedziowski sklada sie z 2 lawnikow i jednego sedziego, lub 2
    sedziow i 3 lawnikow, wiec sam sedzia rzadko kiedy ma decydujacy glos.
    To po pierwsze, po drugie twoi lawnicy kieruja sie emocjami a nie
    faktami, wystarczy im wmowic ze biale jest czarne i wowczas nei maja
    znaczenia dowody, wystarczy ze prawnik , czy prokurator jest wygadany,
    ma dar czarowania i oglupiania ludzi jak np Ziobro, zobacz, obraza
    ludzi, nie podaje faktow, falszywe dane a jednak miliony obywateli (co
    widac na forach internetowych) wierzy mu ponad wszelka watpliwosc.
    Tu masz swoich lawnikow:
    http://www.dziennik.com/www/dziennik/inne/dotyk/1.ht
    ml
    ustosunkuj sie do tego i przestan pierdolic na polskich grupach

    > Wiec zarzut o stronniczosc mozna w takim wypadku postawic samemu sobie.

    juz pisalem powyzej skad, pierwsza sprawa brak znajomosci prawa przez
    strone, druga rzecz to bardzo przykry nawyk (tak jak to ma PIS)
    stwierdzania ze tylko JA mam racje i jezlei sad stwierdzi inaczej to
    nalezy do ukladu, albo jest niedoswiadczony lub stronniczy.
    Trzecia sprawa to masowe oglupianie miedzyinnymi przez ZIobro, ktory
    wywoluje takie odczucie, klamie, podaje falszywe statystyki o zniewaza
    te instytucje oraz sedziow a ze zajmuje elitarne stanowisko i wzbudza
    zaufanie to efkety sa jakie widac.

    Jak dla mie eot, otworz czy!

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".