  • Data: 2010-02-18 07:25:51
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:

    > Mylisz prawnika z normalnym człowiekiem.

    Normalni ludzie nie mają pojęcia o logice zdań? ;->

    Tutaj mieliśmy: "jeśli" WYPOWIEDZIENIE "to" FORMA PISEMNA.

    Z powyższego nie wynika jednak zdanie: "jeśli" BRAK FORMY PISEMNEJ "to"
    BRAK WYPOWIEDZENIA.

    > Zwroc uwge, ze przynajmniej dwie osoby napisały w tym watku, ze zdanie o
    > koniecznosci zachowania formy pisemnej potraktowały rownoznacznie z
    > zapisem, ze niezachowanie formy pisemnej powoduje brak rozwiazania umowy.
    > To ze prawnicy rozumieja to inaczej albsolutnie nie oznacza ze jest to
    > logiczne, jasne i przejrzyste dla normalnego człowieka "nie prawnika".

    Nie mój problem. Ja prawnikiem nie jestem, a zapis rozumiem.

    Co więcej - jedna rzecz jeśli ktoś nie zrozumie za pierwszym razem. A
    ten uparty osioł nadal nie chce zrozumieć - mimo wyroku sądowego i
    tłumaczenia kilku/kilkunastu osób.

    > a gdyby jednak nie?

    A gdyby tędy przechodziłą wasza matka?

    Takie teoretyzowanie jest o tyle bez sensu, że przy inaczej napisanej
    umowie inne zapisy też mogą się różnić - np. czy nadal byłby nieco wtedy
    sprzeczny z wymogiem wypowiedzenia pisemnego zapis o wypowiedzeniu umowy
    poprzez odłączenie łącza?

    Znaczek kosztuje ;)